Back to Ghana! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Rick en Wendy - WaarBenJij.nu Back to Ghana! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Rick en Wendy - WaarBenJij.nu

Back to Ghana!

Blijf op de hoogte en volg Rick en Wendy

07 Mei 2013 | Nederland, Raalte

Lieve volgers, hier zijn wij weer!

Nog twee weken te gaan!! Inmiddels zijn wij al druk met de voorbereidingen voor onze tweede reis naar Ghana.
Na dat wij vorig jaar 4 maanden in Ghana aan het werk zijn geweest, gaan wij nu voor een korte (werk)vakantie terug (drie weken)!
Onze paspoorten liggen op dit moment nog bij de Ghanese Ambasade, maar ze komen snel richting Raalte en dan kunnen we....!

De eerste twee weken van onze (korte) reis zullen wij weer slapen in ons lieve gastgezin. Afgelopen week nog even met ze gebeld en niet alleen wij, maar ook hun verheugen zich op onze komst. Deze twee weken gaan wij weer werken in het Swedru Hospital. Hier hebben wij vorig jaar een projet opgezet in het kader van infectiepreventie. We hebben toen twee sterrillisatiemachines aangeschaft en we zijn nu ontzettend benieuwd of deze nog functioneel zijn! We gaan in deze twee weken opnieuw klinische lessen verzorgen over het nut van steriel werken.

Vervolgens gaan wij de laatse week lekker uitrusten aan het strand bij "big Milly`s". Het heerlijke relaxoord inclussief cocktailbar! Deze drie weken zijn namelijk onze zomervakantie en ook wij zullen moeten uitrusten van ons "drukke" Nederlandse leventje!

Ghana, here we come again!

• 07 Mei 2013 - 08:31

Berdien:

wauw, gaaf hoor!
    geniet ervan!

goetjes berdien

• 07 Mei 2013 - 20:58

Fam. Aberson:

Fantastisch!!
    Succes met de voorbereidingen.
    Groet van de Abersonnetjes

• 08 Mei 2013 - 09:50

Luc:

Wat een mooi vooruitzicht. Geniet er van!

• 08 Mei 2013 - 23:18

Tonnie:

Lijkt me geweldig jullie gastgezin weer terug te zien.
    Natuurlijk jullie project van de vorige keer is ook spannend. Hoe gaat het daarmee?
    Maak er iets moois van,
    Groet, Tonnie

• 19 Mei 2013 - 17:44

Tante Mariet:

Hai Wendy en Rick,

Nog 2 nachtjes slapen .......
    Zijn jullie er al helemaal klaar voor?
    Ik in elk geval wel om jullie reisverslagen weer te volgen!!!
    Ik wens jullie alvast een heel goede reis en heel veel (werk)plezier daar in het verre Ghana.
    Hopelijk zien jullie dat daar goed werk gedaan wordt met jullie aanschaf van de vorige keer, want dat zal ongetwijfeld de meeste voldoening geven.

Groetjes uit Lemelerveld

• 20 Mei 2013 - 19:13

Mark, Dinie, Carlo En Dian:

Het is bijna zover; morgen op naar Ghana. Heel veel succes en plezier in het ziekenhuis en bij jullie gastgezin en geniet van de vakantie daarna. Een hele goede reis en zoals ze in Ghana zeggen: "God bless you". We houden contact.